Dec 23, 2009

Ada Hikmah di Sebalik Sesuatu...

budak POYO dan suami tercinta..heeee

Hampir 3 minggu bergelar isteri....

"Napa badan panas sangat ni?"

"Nurul penat sangat"

"Takpe tido2"

Isk3 ....

Baru je penat sikit dah sakit ...

Tu la nak cerita..... balik dari penang 18 Dis 09

Balik Nilai ada kerja dan urusan perlu disiapkan

Tapi hampa sangat sebab ada orang2 yang tidak bertanggungjawab ....

Ada orang yang pergi "Honeymoon" kononnya sampai tak boleh nak tanda KERTAS EXAM ...

Pergh...menyirap je...kalau tak de suami aku ni nak je aku 'sound system' mamat nih

Hem...nasib la Ustaz Badrul & Ustaz Haneef dah settel

Tinggal Ustaz Solah & Uztaz Mujahid & Cikgu Kama...

Tapi sorang je yang buat aku menyirap ni..

Bila aku mesej kepada semua ustaz2 semua ni

Dia je yang suka menjawab [raja SMS la katakan]

"Markah F4 x sempat siap dlm cuti ni.ustaz2 dan ustzh2 busy pegi honeymoon.harap maklum."

Kalau ada mood la nak la tanya pada ustaz berkenaan tolong bagitau sikit sape ustaz atau ustazah yang pergi "honeymoon"

Malangnya aku tak ada mood nak layan orang macam ni

Aku jumpa pengetua STIAS je senang

Kau bagitau dia je la apa sebab kau nak susahkan orang macam ni

Aku pegang dua kata2 ni

Ada dua jenis manusia dalam dunia ni

  1. Orang yang suka menyenangkan orang lain
  2. Orang yang suka menyusahkan orang lain

Mana satu adalah aku...

aku selalu tanya diri aku..aku pun selalu khoba kek memurid aku benda yang sama

So....

Fikirlah sendiri

Demam nya cerita..

Aku telah menyusahkan suami aku sebenarnya..

Susahkan hati...

Susahkan diri dia nak jaga aku malam tu...

Sian dia tido pun tak lena...

Apa pun..aku tahu dia sayang sangat kat dak POYO ni..

Nota kaki tangan : "Kalau penat tak larat nak jalan bagi tau abang, abang pergi jemput nurul kat pejabat" Suami sape la ni..hehe.....TQ abang :)


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Order Form

Name:
Order Description / Tempahan Jahit Baju Kurung:
Email Address:
H/P number:
Payment Method:
Delivery Method:
Address:
Suggestions and Comments:
Ukuran Bahu:
Ukuran Pinggang:
Ukuran Punggung:
Labuh Baju Kurung (ukur dari bahu ke bawah lutut):
Labuh Kain (ukur dari pinggang ke tumit):

Get your own free form like this one.