Nov 26, 2009

(- -') PeRpiSahAn iNi AdA HikMaHnye

"Dipersilakan Cikgu Zawani untuk memberi ucapan,
semoga kata2 beliau dapat memberi ....."

"Assalamualaikum WBT,
Yang dihormati Pengetua STIAS,Pn Hajjah Adziyah..
Ustaz2 dan Ustazah2 serta Guru yang saya hormati

Hem..bla3 bla3
Saya minta maaf kalau selama ni saya nampak macam budak kecik
Saya nak tegaskan disini saya bukan budak kecik
Saya penah kerja kat luar
Saya dah jumpa ramai orang
Tolong jangan pandang rendah kat orang lain

Memang saya tak de waktu bangunan ini dibina
Memang saya tidak memberi sumbangan apa2 terhadap sekolah ini
Tapi tak pernah terlintas dihati saya untuk jadi 'Guru Singgahan'
Kalau saya singgah saya tak kan pernah berusaha untuk mengajar kamu
Memang Allah yang tentukan saya berada disini

Saya sayang kamu semua
1M cikgu sentiasa sayang kamu biarpun cikgu dah bukan guru kelas kamu lagi
2G wake up my dear
2K try your best
2M maintain your performance
4M good luck for SPM
5M do the best for my PaPer
Hope you happy having me as your teacher

Urm [air mata asik nak keluar]
Terima Kasih sebab bagi saya peluang mengajar kat sini
Assalamualaikum"

sebahagian dari UcApAn tu..
Aku sebenarnya malas nak cakap
Asik nangis je bila cakap

Waktu lepas malam aku panggil MuhaiMin & Zul FiQar
Pas aku rotan pelajar perempuan [baru tu la kali pertama]
Teruk aku kena
Macam2 orang cakap
AfiQah, Kak Umi, Kak Huda n Azura jadi mangsa keadaan
entah bila masa jadi @ wujud GENG ZAWANI
[afikah kate kak kite tak penah kaco orang pun,
nape nak takut kite geng pe ni..mcm kite gengster je
GENG BUS SEKOLAH ade la..HUhu nangis]
Maaf la kalo tindakan cikgu ni yang tak berhikmah
Tetapi tidak pernah sekali2 saya merotan dengan perasaan MaRAH
Kalo saya tak fikir saya tak tengok @ tanya kamu~~

"sakit ke tangan kamu,
lain kali jangan buat lagi saya tak berniat pun nak rotan kamu"
"tak de la cikgu memang kami yang degil,
nasib ada cikgu rotan kami..patut saya yang minta maaf"
tQ WarDah kamu pun orang yang paling memahami Cikgu
Cikgu doakan kamu berjaya
Cikgu nak lihat kamu lebih baik dari saya
Teruskan usaha INTAN PAYUNG semua
Maaf cikgu tertinggal 1K dalam ucapan saya
"Maaf ye, cikgu nak kamu kalahkan pelajar 1M"
Kena jawab "BoLEh!!!" tau

Nota kaki tangan:
Maaf sangat sebab cikgu tak ajar kamu dengan baik ye

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Order Form

Name:
Order Description / Tempahan Jahit Baju Kurung:
Email Address:
H/P number:
Payment Method:
Delivery Method:
Address:
Suggestions and Comments:
Ukuran Bahu:
Ukuran Pinggang:
Ukuran Punggung:
Labuh Baju Kurung (ukur dari bahu ke bawah lutut):
Labuh Kain (ukur dari pinggang ke tumit):

Get your own free form like this one.