Nov 22, 2010

LUNATOTS DAN DIYALUNA

Baru2 ini....tak la baru sangat kot..saya jumpe dgn kak sue shantek (cam slalu diwar2 kan di blognye) tp mmg la kak sue ni chantik dan comei sgt bagi saya..
Sape kak sue .. ngape nye tak kenal ke?? ibu2 akak2 yang kuar kt tv3 tu yang kiut miut bila bercakap tuh (kembang kak sue kalau dia tau). Yang penting kak sue berkongsi tentang breastfeeding dan CD (Cloth Diapers)

Saya dan suami tengah jalan2 di perkarangan Stadium Batu Kawan semasa Jom Heboh (kedai bukan dalam jom heboh tapi ada kat luar kat bahagian tepi kawasan Jom Heboh berlangsung). Mmg lama nk jumpe dan teringin nk jumpa kak sue dan pergi cawangan LUNATOTS di Sg Dua Penang tapi belum ada kesempatan..Tak sengaja waktu kami jalan2 tu dari jaaaawoh kami nampak booth yang merah menyala LUNATOTS. Wah seronok waktu tu rase nk lompat2 sib la peknen..hehe
Oleh kerana kak sue tersekat melekat dalam jammed nak masuk ke Batu Kawan so dia tiada di booth LUNAnya. Penjaga booth bagitau datang 30 minit lagi kalau nak jumpa kak sue. Dan saya dan suami jalan2 sampai la maghrib. Kami pergi solat dulu baru pergi sambung jenjalan lagi dan lagi.

Dah tu sebelum sampai booth kak sue saya telah terbeli baju yang murah dan comei untuk orang peknen. Yang penting ianya hanya RM5 sehelai. Soknye dah pakai dah baju tu dan mmg opismate pn kata ianya chomei sekali lebih2 lagi kalau jahit manik.. manik?? saya tak berape gemar tp anda mungkin gemarkannya.

Balik kepada entri ini..isk3 lari tajuk pulak..saya pergi semula ke booth kak sue shantik dan dari belakang pun mmg dah kenal dah dia yang mane satu sbb dia sorang je pempuan dan yang penting kasut dia yang mmg kenal pun sbb dalam blog pun ade gambonye neh. Haha marah pulak kak sue kalau dia tahu saya cerita sal dia disini.
*maybe acik su ni suka sgt pakai kasut ni sehingga ianya sentiasa keluar dalam blog acik su..kih3 lagi2 kasut yang same...Saya mmg suke sangat kat kak sue ni sampai hari2 mesti bace blog dia yang ada mcm2 entri yang comei bersama anaknye zikry dan dzakwan serta si dianya dan entri2 pink2nye. Semasa di boothnya kak sue dengan bermurah hati bercerita tentang CD dan macam2 dia share pada bakal ibu ini dan ada seorang lagi ibu yang mendengar bersama kami.

Sebelum balik kak sue minta HP no juga..katanya nk buat kelas di Penang..tak sabar nak tunggu..hehe semoga kak sue sihat dan dilimpahkan rezeki serta kebahagiaan tidak terhingga untuknye..

rubi : bak kata kak sue dalam blognye, mmg la kak sue ni comei orangnye dan sentiasa comei biarpun buzy body..eh buzy..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Order Form

Name:
Order Description / Tempahan Jahit Baju Kurung:
Email Address:
H/P number:
Payment Method:
Delivery Method:
Address:
Suggestions and Comments:
Ukuran Bahu:
Ukuran Pinggang:
Ukuran Punggung:
Labuh Baju Kurung (ukur dari bahu ke bawah lutut):
Labuh Kain (ukur dari pinggang ke tumit):

Get your own free form like this one.