Nov 27, 2009

NiLaI PeRsaHaBatan

"Kawan tak tinggal kita bila kita dilanda masalah
Kawan bantu kita kalo kita susah"
Kawan3....siapa kawan kita?
Yang cam ni lah......



Berat sama dipikul ringan sama dijinjing

"Ahhh...Berat la tangan kau..hee"
"Ye la ko buh tangan ko dulu atas badan aku"
"Kan aku nampak pendek dalam gambar"
"Ala ko pendek tapi ko handsome pe"

Aku dah banyak jumpa orang...
Macam2 ada macam2 ragam
Tapi semua buat aku fikir....siapa aku tanpa kawan

Dulu la aku memang jarang bercakap dengan orang
Orang pun pelik tengok aku yang senyap je
Macam ada emas dalam mulut [cikgu aku kata la...] tapi sebenarnya aku banyak cakap bila dengan orang yang aku kenal dan baik dengan aku

Tapi kalo dapat kawan yang sekepala
Hem..memang "kita geng" la
ooo....geng bus sekolah...
Tengok tak...camne mereka selesai kan masalah bersama

Tapi susah nak cari orang yang sekepala dengan kite
Sebab kembar siam je sekepala..hee
Aku, Afikah, Kak Umi, Kak Huda, Azura, Saif gaduh juga kadang2 tapi...
Kami kamcing, kami ada kelebihan dan kekurangan
Kami tampal kekurangan masing2 dengan kehebatan masing2
Ini la...maksud KAWAN, SAHABAT, TEMAN 20, hee

"Main Ho Na" ~ Saya kan ada...

Kita bukan seorang je kat dunia ni
Sedang kan kita mati pun orang yang tolong kafan
Boleh ke kita kafan sendiri
Hargai la kawan kita..

Nota kaki tangan:
Semua
kawan2 di STIAS aku minta maaf..
TQ
kerana banyak membantu aku selama ni tak kira dalam bentuk pe pun

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Order Form

Name:
Order Description / Tempahan Jahit Baju Kurung:
Email Address:
H/P number:
Payment Method:
Delivery Method:
Address:
Suggestions and Comments:
Ukuran Bahu:
Ukuran Pinggang:
Ukuran Punggung:
Labuh Baju Kurung (ukur dari bahu ke bawah lutut):
Labuh Kain (ukur dari pinggang ke tumit):

Get your own free form like this one.